۷ دی ۱۳۸۵

اخذ پذیرش

اخیرا به یکی از سایتهای موسسات اخذ پذیرش برخورد کردم که تبلیغ بسیاری برای دانشگاههای یکی دو کشور از جمله مالزی کرده بود خواستم به همه دوستان و هموطنان عزیز خاطر نشان کنم که هیچ یک از دانشگاههای مالزی نمایندگی اخذ پذیرش در ایران ندارند ضمن آنکه تا آنجا که من مطلع هستم هیچکس نمیتواند پذیرش شما را در یک دانشگاه یا یک رشته خاص ضمانت کند چرا که این موضوع وابسته به عوامل متعددی ازجمله سوابق داوطلب سطح زبان انگلیسی تعداد داوطلبین در آن رشته خاص و در آن ترم خاص و وجود استاد راهنما یا بعبارت دیگر متخصصی که بتواند پایان نامه شما را هدایت کند داردبنابراین باز هم توصیه می کنم به هیچیک از این موسسات اعتماد نکنید و به جای اینکه پولتان را صرف این موسسات بنمایید می توانید براحتی دو سه هفته یک سفر توریستی به کشورمورد نظر داشته باشید و از نزدیک وضعیت دانشگاهها و زندگی را بررسی فرمایید
ضمن آنکه درصورت تمایل به انجام پذیرش از طریق موسسات خصوصی توصیه می شود که ابتدا آدرس ذیل را برای اطمینان از دارا بودن مجوز از سوی وزارت علوم بررسی فرمایید تا دچار مشکلات شرکتهای بدون مجوز نشوید
http://www.iranscholarship.net/paziresh/table.htm
به امید موفقیت تمامی شما عزیزان